دسته‌ها
محصولات

نرم افزار VNXe Application Protection Suite

نرم افزار VNXe Application Protection Suite

نرم افزار VNXe Application Protection Suite یکی از نرم افزارهای مربوط به استوریج های سری EMC VNXe شرکت EMC می باشد که برای اتوماتیک نمودن فرآیند گرفتن کپی از برنامه های کاربردی سازمانی از قبیل Exchange Server و SQL Server و SharePoint و Oracle بکار می رود. کپی های گرفته شده توسط نرم افزار چک می شوند تا تضمینی برای ریکاوری باشد.

ساده سازی فرآیند Replication

قابلیت Replication اتوماتیک داده ها بر روی هر استوریج EMC در قالب یک کنسول واحد برای مدیریت متمرکر و ساده.

حفظ سازگاری برنامه

ایجاد Replica های سازگار با برنامه های Microsoft Exchange ، SQL Server ، SharePoint ، VMware ، Oracle و سیستم هایی با ساختارهای فایل سفارشی و موارد دیگر.

قابلیت Self-Service Replication

قابلیت Replication بر حسب دسترسی های پنج گانه کاربر که برای مدیران استوریج و ادمین های برنامه های کاربردی بسیار ایده آل می باشد.

هماهنگی با محصولات EMC Replication

مدیریت بسیار آسان EMC RecoverPoint ، TimeFinder ، SnapView ، SnapSure ، Celerra Replicator و SAN Copy

این پکیج نرم افزاری راهکار بسیار مناسبی برای مدیران دیتابیس ها ، مجازی سازی ، شبکه های ریموت و مدیران یکپارچه سازی می باشد. این نرم افزار برای استوریج های سری VNXe مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند مشکلاتی از قبیل Data Protection و Replication را حل و فصل نماید.

این نرم افزار سازگاری کامل با استوریج های VNXe3100 و VNXe3150 و VNXe3300 دارد.

مستراستوریج ارائه دهنده راهکارهای جامع ذخیره سازی و بکاپ ، آمادگی خود را برای تامین کلیه نیازهای مشتریان در این حوزه اعلام می دارد.

تلفن تماس: 88884268

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *