دسته‌ها
محصولات

نرم افزار EMC Unisphere

نرم افزار EMC Unisphere

نرم افزار EMC Unisphere یک نرم افزار بسیار آسان و جامع برای مدیریت استوریج های خانواده EMC VNX و EMC CLARiiON و سیستمهای استوریج EMC Celerra می باشد که توسط شرکت EMC طراحی شده است. این نرم افزار در جهت سهولت کاربری ، انعطاف پذیری و مکانیزه سازی کلیه عملیات مورد نیاز برای محیط Cloud طراحی و تولید شده است.

نرم افزار EMC Unisphere

مدیریت Unified

نرم افزار Unisphere یک کنسول کاربری واحدی را برای مدیریت استوریج های فایل ، بلاک و Object و همچنین عملیات Replication در سری های VNX و CLARiiON و Celerra در اختیار کاربر قرار می دهد.
نرم افزار EMC Unisphere

قابل سفارشی سازی

نرم افزار Unisphere یک داشبورد مدیریتی متشکل از اطلاعاتی کامل از وضعیت داده ها و کاربران و دیگر داده های ارزشمند برای مدیریت استوریج ارائه می دهد که براحتی قابل سفرشی سازی می باشد.
نرم افزار EMC Unisphere

آسانی مراحل Provisioning استوریج

با استفاده از نرم افزار EMC Unisphere هیچکدام از عملیات مدیریت استوریج با پیچیدگی خاصی همراه نیست بلکه با استفاده از صفحات ویزارد طراحی شده به راحتی می توانید مطابق Best Practice های شرکت EMC دستگاه را پیکربندی نمایید.

نرم افزار EMC Unisphere

سازگاری کامل با مجازی سازی

نرم افزار Unisphere بصورت اتوماتیک کلیه ماشین های مجازی را شناسایی می کند و Mapping محیط مجازی را بصورت ویژه در اختیار مدیر استوریج قرار می دهد.

نرم افزار EMC Unisphere

پشتیبانی از کنترل کاربر

نرم افزار Unisphere یک ساپورت سلف سرویس منحصر بفرد را شامل می شود که با زدن تنها یک کلیک در دسترس خواهد بود. این بخش تمامی داکیومنتها و FAQ ها و چت آنلاین را در بر دارد.

باید به این نکته اشاره کنیم نرم افزار EMC Unisphere دارای یک نام کاربری و پسورد پیش فرض می باشد که در صورت ست نکردن پسورد جدید در مراحل Initialize و یا تغییر ندادن آن می توانید از نام کاربری و پسورد زیر استفاده نمایید.

login: sysadmin
password: sysadmin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *